Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 27, 2012
Image Size
716 KB
Resolution
1630×742
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
626
Favourites
27 (who?)
Comments
11
Downloads
9
×
Sky Patrols on Approach by V3Digitimes Sky Patrols on Approach by V3Digitimes
In these troubled times, to preserve the security of Theed, Naboo's capital, sky patrols are sent all over the planet in order to identify potential threads.
This is now time for sky patrols to come back to the base. They are right now on approach above Theed. What have they discovered?

This scene was realised under vue 11 Complete using the free Naboo's Palace, as well as the Naboo house pack by Luca Rodolfi, www.rodluc.com. The naboo houses are used in an "city specific ecosystem". N1 Naboo Starfighters is also an ecosystem of free 3D model by Andre Muller, available on www.scifi3d.com.

The image won the second place in the Rodluc 2012 competition.
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:icono-tripp:
O-Tripp Aug 31, 2013  Hobbyist General Artist
Wow!!
Reply
:iconv3digitimes:
V3Digitimes Sep 4, 2013  Professional Digital Artist
This is my favorite word! Thanks!
Reply
:iconlance66:
Lance66 Dec 28, 2012  Student Digital Artist
This is a really nice work, congrats rankerx
Reply
:iconv3digitimes:
V3Digitimes Dec 28, 2012  Professional Digital Artist
Thank you Lance!
Reply
:iconodilicious:
Odilicious Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Po,po,po! C'est grandiose! Bravo!
Reply
:iconv3digitimes:
V3Digitimes Dec 28, 2012  Professional Digital Artist
Merci! Je commence enfin à me sentir plus à l'aise en 3D. Contente!
Reply
:iconmickytroisd:
MA-GNI-FI-QUE :wow: Il faut vraiment que je teste ce soft, la lumière et les textures sont ahurissantes.
Reply
:iconv3digitimes:
V3Digitimes Dec 28, 2012  Professional Digital Artist
Merci!!
Tu sais que tu as une version "PLE" gratuite du soft avec toutes toutes les options (juste tes images sont limitées en taille et avec un watermark).
Sinon tu as le vue pionneer, mais tu es de suite plus limité (heu en gros tu peux presque rien faire!);
Mais oui il est bien ce soft. Il ne fait pas tout. Il a des defauts. Mais dans l'ensemble il est bien.
Reply
:iconmickytroisd:
Merci beaucoup pour toutes ces infos :hug:
Reply
:iconv3digitimes:
V3Digitimes Dec 29, 2012  Professional Digital Artist
Mais de rien. De mon coté je n'ai passé que 3 jours sur la version PLE gratuite avant de me décider à l'achat! Tu la trouveras en tapant "e-on software" sur google, après tu te retrouves chez e-on, et là il faut se balader dans leur site. J'espère qu'ils la font encore, il n'y a pas de raison! Ils ont de nombreuses versions, je suis sur la complete, le meilleur rapport qualité pris pour un budget raisonnable.
Reply